ساز...

ساده مثل آب

دنیا ترکیبی است از خوب و بد ، زشت و زیبا ولی رویهم رفته شیرین است مثل گیاه نیشکر ممکنه همه قسمتهاش شیرین نباشه اما در نهایت نتیجش میشه شکر

ساز...

ساز ، ساز ، ساز ...زخمه ای که بر آن میزنی تا نوایش آرامت کند شاید . این روزها ساعات دلتنگی همه زیاد شده است . صدای شکستن دلها از بوق اتومبیلها سبقت گرفته و ... . دل من هم خیلی پر است انگار که گاه و بیگاه چشمانم را به گریه وا میدارد . دل ... این تپنده در سینه که گاهی میشکند و گاهی میشکاند عجیب است هیچکس حواسش بخودش نیست . با همه گرفتاریها اما آدمیان انگار دست از ایرادگیری همدیگر برنمیدارند و این ... .

روزی مجنون همچون همیشه در سودای لیلی با خود زمزمه ای میکرد و بی توجه به اطراف ، میرفت و انگار کسی را نمیدید . وارد مسجد شد . عابدی به نماز ایستاده بود . مجنون از روی سجاده عابد! گذشت . عابد بانگ برآورد که ای ... مگر کوری ...مگر نمی بینی با خدای خود راز و نیاز میکنم و نهیب زد که تو ارتباط من با خدایم را قطع کردی! مجنون متحیرانه برگشت گفت: من در اندیشه لیلی چنان از دنیا بریده بودم که ندیدم و ندانستم کجایم تو که در اندیشه خدای لیلی بودی چگونه شد که حواست ...!!!

بیایید بیش از دیگران حواسمان به خودمان باشد یاحق...



نظرات شما عزیزان:

عسل 1362
ساعت15:56---18 فروردين 1393
واقعاحقیقت رابیان کردی گلم

Maryam
ساعت14:32---17 فروردين 1393

پاسخ:مریم جان مرسی از بازدیدتون


نفیسه
ساعت10:51---17 فروردين 1393
واقعا حرف دل منو زدین منم بیشتر اوقات دلم میگیره اما از اینکه به فکر خودمون نیستیم از اینکه دلتنگ میشیم از اینکه اشک میریزیم واقعا دست خود ما نیست به خصوص خود من ولی چرا؟؟؟؟؟
پاسخ:نفیسه جان چراهاش رو بهتر از هر کسی خودمون میدونیم فقط گاهی وقتا نمیتونیم یا نمیدونیم چطور به زبون بیاریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 فروردين 1393برچسب:ساز ، مجنون ، عابد ، مسجد ، لیلی ،دلتنگی, ] [ 21:10 ] [ ایرانی ] [ ]